Rapport sier stadig færre vil betale for podkast: – Kjenner oss ikke igjen Avviser at det er mindre interesse for å betale for podkaster i Norge.
Kritiserer Forsvarets åpenhetsstrategi: – Det er mange engstelige ansatte Savner enklere tilgang til de som faktisk må utføre ordre.
Frykten holder faktasjekkere våken om natten: Slik kan feilinformarasjon ramme Norge Generativ kunstig intelligens kan brukes til å skape effektiv og overbevisende feilinformasjon i forbindelse med norske valg.
Slik skal Nordiske Mediedager bli mer synlige gjennom resten av året I dag er gjennomsnittsdeltakeren 40 pluss. Nå drømmer de om å lokke de yngre i mediebransjen til Bergen.
@kaaynelagermat om TikTok: – Det er den mest skreddersydde og avanserte appen jeg noen gang har opplevd. Det er nesten litt skummelt Men i begynnelsen synest han app-en var bedriten.
Utviklerkrise for norske mediehus – Millionlønninger i bransjen – Når produktsjefen sier at lønnspresset er veldig høyt, så må dere tro på det.
Hun er ny kommunikasjonssjef i Nordiske Mediedager: – Denne stillingen har jeg siklet på i årevis Maren Stette Mosaker forlater Anorak.
Lydens gullalder, hvordan kan din bedrift ta i bruk podkast – Er målet å skape kjennskap til en merkevare, kan dere gi lytterne muligheten til å bli kjent med merkevaren på en underholdene og informativ måte.
Få et innblikk i Facebooks nye tilsynsråd. Slik jobbet de med å vurdere Trump-utestengelsen Det nye tilsynsrådet vil la Facebook blir mer oppmerksom på feilene de gjør og krever at de må bli langt bedre til å begrunne hvorfor ting tas ned.
270 000 abonnerer på nyhetsbrevet til Ryan – Dette mener han må til for å lykkes – Epost er her for å bli som en journalistisk kanal.